گل سرخ محمدی ناب و اعلاء سید عطار

فروشنده: سید موسوی
گارانتی 7روز کالا
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی سید عطار
بازگشت
سید موسوی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی سید عطار
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی سید عطار تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پست پیشتاز یا پیک و موتوری فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی سید عطار در شهر تبریز ارسال خواهد شد.

100,000 تومان


پرداخت آنلاین و کارت به کارتخرید و پرداخت آنلاین و کارت به کارت
ضمانت اصلی بودن کالاضمانت اصلی بودن کالا
پشتیبانی 24 ساعتهپشتیبانی 24 ساعته
تحویل با پست پیشتارتحویل با پست پیشتار
7 روز ضمانت بازگشت7 روز ضمانت بازگشت

توضیحات

گل سرخ یا گل محمدی برای پوست معجزه می‌کند.گل محمدی خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد که باعث رفع باکتری های روی پوست می‌شود. اگر می‌خواهید پوست خود را پاکسازی کنید، صورت خود را با عصاره این گیاه خوشبو به همراه یک قاشق عسل شستشو دهید.

“سید عطار “ برترین کیفیت گل محمدی خاص منطقه آذربایجان را پیشکش عزیزان مینماید.

گل سرخ برای پوست معجزه میکند

گل سرخ یا گل محمدی برای پوست معجزه می‌کند.گل محمدی خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد که باعث رفع باکتری های روی پوست می‌شود. اگر می‌خواهید پوست خود را پاکسازی کنید، صورت خود را با عصاره این گیاه خوشبو به همراه یک قاشق عسل شستشو دهید. چای گل سرخ (دمنوش  گل  سرخ ) نیز  دارای  خواص  دارویی بیشماری  هست که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

گل محمدی حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مفید برای بدن از جمله ویتامین C است و با انواع لکه های پوستی و چین و چروک مبارزه می‌کند.

 

گل سرخ لاغر میکند !!!

چای و دمنوش گل محمدی یک نوشیدنی سالم و بدون کالری است که خیلی زود شما را لاغر می‌کند. اگر از رژیم لاغری خاصی پیروی می‌کنید ، بهتر است بین وعده های غذایی چای و دمنوش  گل محمدی  را بگنجانید. این دمنوش اشتهای شما را کاهش می‌دهد.

 

دمای  بدن را کاهش میدهد

دمنوش و چای گل محمدی یا افشره گل سرخ تب بر است . این گیاه از عفونت های بدن جلوگیری می‌کند. نوشیدن دمنوش گل محمدی برای از بین بردن باکتری های مضر روده مفید است،

 

خوش بو کننده دهان است

آب گل سرخ بوی بد دهان را رفع می‌کند. اگر به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می‎دهید، عصاره این گیاه را قرقره کنید.

 

چای گل محمدی

 

چای گل سرخ برای بانوان باردار

چای گل سرخ با ویتامین C فراوان از نوشیدنی های مفید برای خانم های باردار است؛ چون سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت می‌کند و تولید کلاژن در بدن مادر و جنین را افزایش می‌دهد. درواقع ویتامین C برای رشد جنین بسیار ضروری است و باعث جذب بهتر آهن و کلسیم در بدن می‌شود.

 

فواید گل محمدی برای سرماخوردگی

یکی از فواید این گیاه دارویی درمان سرماخوردگی و رفع عفونت های بدن است. چای و دمنوش گل محمدی مثل بابونه و اسطخودوس ویتامین های B1، B2 و K، بتاکاروتن، بیوفلاونوئیدها، تانن ها و پکتین دارد و باعث کاهش التهاب و مقابله با عفونت های ویروسی می‌شود.

این گیاه خوشبو و پرخاصیت سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند؛ ویتامین c موجود در آن با انواع عفونت و خلط سینه و گلو مبارزه می‎کند و بیماری های تنفسی را بهبود می‎بخشد.

 

عالی برای کلیه و کبد

از دیگر مزایای این دمنوش گیاهی پاکسازی کبد است. گل محمدی  خاصیت دیورتیک دارد و حجم ادرار را افزایش می‌دهد؛ در نتیجه عملکرد کلیه ها بهبود پیدا می‌کند.

 

افسردگی را درمان میکند

افشره گل محمدی  یا گلبرگ های خشک شده گل محمدی نشاط آور، ضد افسردگی، ضد فشار های عصبی و ضد استرس است. عطر این چای و دمنوش گیاهی مثل گل گاو زبان شما را آرام می‎کند. اگر افسرده هستید یا مشکل کم خوابی و بی خوابی دارید، این دمنوش معطر را امتحان کنید.

 

میل جنسی را در مردان افزایش میدهد

استفاده از این گل ناتوانی های جنسی را که منشاء مشکلات عصبی و افسردگی است، درمان می‎کند. این دمنوش گیاهی قدرت و میل جنسی آقایان را افزایش می‌دهد.

 

دمنوش گل سرخ و دارچین ؛ ضد سرطان

آنتی اکسیدان ها، کاتچین ها و پلی فنل های موجود در گل سرخ باعث محافظت از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد می‌شود. آنتوسیانین موجود در این گیاه از جهش های ژنتیکی جلوگیری می‌‎کند. این دمنوش و چای گیاهی تومور های سرطانی را از بین می‌برد.

 

 برای یبوست

از روغن گل محمدی می‌توان به عنوان یک ملین برای درمان یبوست مزاج استفاده کرد

 

چگونه مصرف کنیم

شما می‌توانید گلبرگ های این گل را به صورت تازه به چای یا آب جوش اضافه کنید و ۵ الی ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد. دمنوش و چای گیاهی شما آماده است؛ نوش جان! البته از این گیاه خوشبو و معطر می‌توانید در انواع مختلف غذا ها و مربا ها ( مربای گل سرخ ) هم استفاده کنید.

 

گل سرخ اسیب نمیزند

گل سرخ و دمنوش یا چای گیاهی آن اگر به اندازه مصرف شود، عوارض خاص و جدی ندارد

 

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 100 گرم
وزن

100 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل سرخ محمدی ناب و اعلاء سید عطار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهار =

محصولات مرتبط